1390/12/29 عيد نوروز را به تمامي آذري زبانان مخصوصا طرفداران تراكتور سازي تبريك مي گويم
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

در آستانه عيد نوروز، یکی از مصاحبه های عیدانه را با مرتضي اسدي، كاپيتان تيم تراكتور سازي انجام داديم. این گفتگوی خواندنی را در ذیل بخوانید:

مرتضي اسدي، كاپيتان تيم تراكتور سازي تبريز در گفتگوي عیدانه خود به سوالات متفاوتی، پاسخهای متفاوت داد :

سال 90 برایت چطور گذشت؟ سال نود سال خوبي براي من بود و واقعا از لحاظ رشد فوتبال در تبريز خوب بود. ما در اين سال با مردم تبريز صميميت بيشتري پيدا كرديم و انشاالله قهرماني تراكتور در ليگ برتر را با اين مردم خوب در سال 91 جشن بگيريم.

 


کدام سین هفت سين را دوست دارید؟ سيب
هفت سين فوتبالي بگوييد؟ سوت، سرمربی،ساك، سکو، سرداور، سبزی زمین، ساق بند.
بهترین اتفاق سال90 براي تراكتور؟ شكست دادن تيم سپاهان بعد از مدتها در تبريز
برای نوروز 91 چه برنامه ای دارید؟ انشاالله مشكلات مالي باشگاه تراكتور سازي هر چه زودتر حل شده و وضعیت بهتر شود تا برنامه هاي خوبي را كه در ذهنمان داريم، اجرا كنيم. جا دارد از سردار جعفري و عوامل ديگر كه در سال 90 بسيار تلاش انجام دادند تا هزينه هاي باشگاه را تامين كنند و خيلي سخت بود واميدوارم مانند گذشته كه با درايت خود سعي در رفع مشكلات تيم داشته است، در ادامه نيز با تلاش ساير مسئولين بكوشند تا مشكلات مالي تيم رفع شود و به موقيت تيم تلاش كنند.
تلخ ترين خاطره اي كه از سال90 داريد؟ خوشبختانه ندارم!
شيرين ترين خاطره سال90 ؟ استقبال مردم از اولين بازي تراكتور كه بعد از محروميت هاي تراكتور در اين فصل ليگ برتر انجام شد.
آرزوی فوتبالی شما در سال 91 ؟ انشاالله تراكتور سازي در اين سال قهرمان ليگ برتر شود و سهميه آسيايي را بگيرد تا ذره اي از محبت هاي هواداران خوبمان را كه در سرما و گرما از ما حمايت مي كنند را جبران كنيم.
خوش تيپ ترين بازيكن سال 90 ؟ سياوش اكبرپور
علاوه بر رشته فوتبال به چه رشته ورزشی دیگری علاقه دارید؟ تنيس
دروغ 13؟ اشكان دژاگه به تراكتور سازي پيوست.
نظرتون راجع به 13 بدر؟ اين روز براي تمامي ايراني ها عزيز است و در اين روز تمامي كدورت ها را از بين مي برند و من فكر مي كنم كه اين روز براي مردم خيلي خوش مي گذره و روز بیادماندنی است.
پيام نوروزيتان براي ورزش دوستان تبريز و آذربایجان؟ براي تمامي ورزش دوستان آرزوي سلامتي در سال 91 را دارم و انشاالله تمامي آذبايجاني ها از تراكتور حمايت كنند. و بدانند که ما نيز براي تراكتور كم نگذاشته ايم و هرچه از دستمان می آید کوتاهی نمیکنیم.




تك كلمه اي:
امير قلعه نويي: ژنرال
تراكتور: عشق
فوتبال: زندگي
زندگي:زندگي!

اسدي در انتها گفت: پيشاپيش عيد نوروز را به تمامي آذري زبانان مخصوصا طرفداران تراكتور سازي تبريك مي گويم و آرزوي سلامتي براي خود و خانوادشان در سال جديد را دارم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر